Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Podjetje Meridian projekt d.o.o. je davčni zavezanec, davčna številka SI60096942. Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Meridian projekt d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina Meridian projekt d.o.o. je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje Meridian projekt d.o.o. , v nadaljevanju ponudnik.

Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ki ga sam določi v svojem profilu ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Meridian projekt d.o.o. , pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Dostopnost informacij ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja;kontaktne naslove; bistvene značilnosti blaga oziroma storitev; dostopnost izdelkov; pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve; vse cene jasno in nedvoumno določene; način plačila in dostave; časovno veljavnost ponudbe; rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop in pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

  • Načini plačila
  • Cene izdelkov
  • Veljavnost ponudbe
  • Odstop od pogodbe in vračila
  • Garancija
  • Dostava, varnost, pravica do zasebnosti, odveza odgovornosti
  • Telefonska podpora
  • Dobavni roki
  • Stroški dostave
  • Naročilo in sklenitev pogodbe
  • Izvensodno reševanje sporov
  • Stvarna napaka

Način plačila

Kupec ima na voljo naslednje načine plačila:

  • Plačilo po predračunu
  • Kreditna kartica
  • Plačilo ob prevzemu blaga z odkupnino (Pošta Slovenije d.o.o.)
  • PayPal

 

Ponudnik izda račun v PDF obliki.

CENE IZDELKOV V SPLETNI TRGOVINI

Vse cene izdelkov so v evrih in ne vključujejo DDV. Davek na dodano vrednost je dodan na kupčevi kartici pred zaključkom nakupa. Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Cene za vse izdelke v spletni trgovini, ki niso na zalog so informativne. 

PODATKI O SKLENJENIH POGODBAH:

Podatki o sklenjenih pogodbah / opravljenih naročilih / računih  so shranjeni v sistemu spletne trgovine. 

Blago lahko vrnete osebno ali po pošti na naslov:

Meridian projekt d.o.o., Vojkova cesta 63,  1000 Ljubljana, ali po dogovoru. 

ZAUPNOST OSEBNIH PODATKOV

Podatke o kupcih, ki jih pridobimo na spletnem mestu skrbno varujemo. Zagotavljamo, da bomo zbrane podatke uporabljali izključno za izvedbo nakupov in izboljšanje delovanja spletnega mesta. Nikakor jih ne bomo posredovali ali prodali tretjim osebam.

Veljavnost ponudbe

Navedene cene v spletni trgovini so nepreklicne in veljajo samo ob naročilu preko interneta. Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik kupca obvesti.

Odstop od pogodbe in vračila

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima kupec pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je kupec podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe (2.odstavek b43.d člena ZVPot). Kupec v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani kupca, da ga bremeni ta strošek. V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Stroške transporta pri vračilu nosi kupec. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija računa in v celoti izpolnjen obrazec za vračilo blaga. Možnost vračila ne velja za blago katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Možnost vračila ne velja za medije, kot npr SD kartice s kartografijo, potrošni material, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj ko je mogoče, najkasneje pa v roku 15 dni od prejetja vrnjenega blaga.

Podjetje vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

  1. člen ZVPot določa:

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, kupec nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah:

  1. blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  2. blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih kupca in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  3. blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  4. opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  5. dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je kupec po dostavi odprl varnostni pečat;
  6. dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
  7. dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl pečat;
  8. dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  9. dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;
  10. sklenjenih in javnih dražbah;
  11. pri katerih je kupec izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih kupec ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima kupec za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
  12. nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;
  13. dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Garancija

Na vse izdelke iz naše ponudbe je 2-letna garancija razen rezervnih delov in potrošnega materiala (sonde, konektorji, kabli..…). Po preteku tega roka zagotavljamo servis vsaj še 5 let v naši poslovalnici v Zagrebu ali pri naših  pooblaščenih serviserjih v Sloveniji in na Hrvaškem.

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Dostava, varnost, pravica do zasebnosti, odveza odgovornosti

 

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Dostavo za Meridian projekt d.o.o.  e-trgovino opravlja In-time, Pošta Slovenije ali HP Express (Hrvatska pošta). Za vse pošiljke, ne glede na težo in velikost, do vrednosti 150€ se zaračuna priprava pošiljanja in strošek pošiljanja v višini 10€. Pri nakupu nad 150€ je dostava v Slovenijo ali Hrvaško brezplačna.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

 

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani Meridian projekt d.o.o., bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije. Komunikacija Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci.

Za tipkarske napake ne odgovarjamo. Pritožbe in spori Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti na info@meridianprojekt.si ali po navadni pošti na naslov:

Meridian projekt d.o.o., Vojkova cesta 63, 1000 Ljubljana

Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Splošni pogoji, odgovornost in avtorske pravice

Kupec z oddajo naročila (internet, SMS, telefon, faks, naročilnica) sprejema splošne pogoje poslovanja.

Razprodani izdelki

V posameznih primerih se lahko zgodi, da vam katerega od naročenih izdelkov ne moremo poslati, ker je razprodan, zato vas prosimo za razumevanje. 

Dobava

Naročeno blago ostane do poravnave celotne kupnine v lasti Meridian projekt d.o.o. Pridržujemo si pravico dostave proti plačilu samo po povzetju.

Cene

Vse cene so izražene v EUR. DDV je dodan na kupčevo kartico pred izvedbo plačila. 

Stroški izterjave

Razen že omenjenih stroškov za zamudo plačila Vam zaračunamo tudi ostale stroške. Sem sodijo dodatni stroški, ki so nastali v podjetju za izterjavo, in stroški odvetnika.

Sprememba naslova

Prosimo Vas, da nas o morebitnih spremembah podatkov obvestite takoj. Za ne- javljeno spremembo Vam zaračunamo 5€ stroškov.

 

PLAČILO

  • Po povzetju
    Poštnemu uslužbencu ali dostavljavcu ob prevzemu paketa izročite gotovino in pošta bo s položnico za Vas opravila plačilo. Pošti Slovenije plačate provizijo za plačilo s posebno položnico po veljavnem ceniku.

DOSTAVA IZDELKOV

  • Dostava paketnih izdelkov
    Izdelke, ki so na zalogi, odpošljemo iz našega skladišča v Zagrebu isti dan, oz. v roku 2 delovnih dni. Paket bo osebno dostavljen na vaš naslov.  Če Vas takrat ni doma, Vas dostavljalec kontaktira po telefonu. 

Telefonska podpora

Za informacije v zvezi z vašim naročilom in njegovo dostavo nas lahko pokličete tudi na telefonsko številko 041/667-666. Pokličete nas lahko od ponedeljka do petka od 8. do 16. ure.

Poslovni sistem Meridianprojekt d.o.o. ni odgovoren za občasno nedelovanje strani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij. Niti Meridianprojekt d.o.o. niti katera koli druga pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri nastanku in izdelavi teh spletnih strani, zato ne odgovarja za nobeno škodo, ki bi izhajala iz dostopa do, uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na teh spletnih straneh ali za kakršne koli napake ali pomanjkljivosti v njihovi vsebini. Prav tako si Meridianprojekt d.o.o. pridržuje pravico do sprememb vsebin.

DOBAVNI ROKI

Večino artiklov je na zalogi in so dobavljivi takoj. Za artikle po naročilu pa je rok dobave praviloma v tednu dni oz.  po dogovoru s kupcem.

STROŠKI DOSTAVE

Spodaj navedeni pogoji veljajo le pri nakupu v spletni trgovini. Ob nakupu v vrednosti nad 150 €, vam kupljeno blago dostavimo brezplačno! Za nakupe do 150 € obračunamo pripravo pošiljke in poštnino v višini 10€ (z DDV).

POSTOPEK NAKUPA

  1. Urejanje nakupovalne košarice
    Stranka ima pred oddajo naročila možnost ureditve nakupovalne košarice. S klikom na gumb “Na blagajno” vas spletna trgovina preusmeri na korak kjer lahko uredite morebitno naročilo. Kupec lahko odstrani izdelke ali spremeni naročeno količino.
  2. Naročilo sprejeto
    Po oddani zahtevi uporabnik dobi preko spletne strani obvestilo, da je njegov zatevek oddan v procesiranje, hkrati pa dobi elektronsko sporočilo, da je bilo njegovo naročilo v spletni trgovini Meridian projekt d.o.o. sprejeto.

    Uporabnik lahko v času ene ure od oddaje spletnega naročila, le-to prekliče na spletnem vmesniku, »pregled naročil«. Po tem je možen preklic naročila le po telefonu na številko +386 41/666-508

 

  1. Blago odposlano
    Ob vsaki dobavi (lahko jih je več) dobi uporabnik elektronsko sporočilo, kaj je bilo odposlano in kaj ga še čaka v trgovini.

 

Kupoprodajna pogodba med Meridian projekt d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini meridianprojekt.si sklenjena v trenutku, ko Meridian projekt kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Naročilo). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Meridianprojekt d.o.o. kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku meridianprojekt.si.

IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi Meridian projekt d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kupec lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Meridian projekt d.o.o, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj. 

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

STVARNA NAPAKA

Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake v skladu s 37. in 37.a, b, c in č členom ZVPot.

Prodajalec mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko kupec prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na izdelku obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek. V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice kupca iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.