Pogosta splošna vprašanja

Kakšni so stroški pošiljanja za kupljene izdelke v internetni trgovini ?

Strošek pošiljanja je odvisen od višine nakupa. Za nakup nad 150 EUR v Slovenijo ali Hrvaško je pošiljanje brezplačno. Za manjše vrednosti je strošek priprave in dostave s hitro pošto IN-TIME ali HP-EXPRESS 10 EUR.

Kakšni so možni načini plačila ?

Plačilo je možno

  • po predračunu, ki vam ga pošljemo po dogovoru. 
  • s kreditno ali debetno kartico direktno ali prek servisa STRIPE
  • z Google PAY
  • z Apple PAY
  • s Paypal-om
V kolikem času dobim naročene izdelke?

Večino aktualnih izdelkov imamo na zalogi v Zagrebškem skladišču. Kurirska služba prevzame izdelek v Zagrebu še isti dan, če je plačilo izvedeno do 11h dopoldan, sicer je prevzem naslednji dan.

Izdelke, ki jih ni na zalogi, dobimo v skladišče vsak ponedeljek in jih pošljemo naročitelju najpozneje naslednji dan.

 

Kako varen ja internetni način plačila ?

Vaši podatki o plačilu in karticah so varni. Plačila se izvajajo prek največjih plačilnih servisov, ku uporabljajo trenutno najmočnejše algoritme za zaščito.

Kako varni so moji podatki ?

Vaše podatke rabimo za izstavitev računa. O delu s podatki si preberite na naši strani GDPR, ki govori o varstvu osebnih podatkov

Kaj se zgodi, ko vam pošljem naročilo ali plačam izdelke?

Če je izdelek na zalogi, vam ga pošljemo še isti dan. V nasprotnem primeru ga pošljemo prvi ponedeljek po datumu naročila, pred tem pa vas kontaktiramo in obvestimo.

Ali dobim račun za svoj nakup?

Račun vam pošljemo v PDF obliki z e-pošto. Na posebno zahtevo vam lahko pošljemo račun tudi v formatu XML ali na papirju.

V drugi internetni trgovini sem našel nižjo ceno za enak izdelek.

Naprave Lowrance, Simrad, B&G prodaja več internetnih trgovin in seveda se vsaka potrudi, da proda izdelek. Veliko je takih, ki vam bodo namesto Simrada, Lowrance-a ali B/G-ja ponudile tudi konkurenčen izdelek. Mi vam bomo argumentirali, zakaj kupiti ravno naše.

V naši ceni je poleg izdelka zajeto tudi:

  • podpora na več kot 18 mestih vzdolž Jadrana. Naši partnerji so izšolani posebej za Simrad, Lowrance in B/G. 
  • Možna  menjava izdelka za novega v primeru okvare na vseh prodajnih oz. servisnih mestih
  • Nasvet izkušenega strokovnjaka, ki svetuje pred nakupom in pomaga pri morebitnih zapletih pri montaži
  • Navodila in menu-ji v hrvaškem jeziku
  • možna menjava za drug izdelek, če naprava ne dosega vaših pričakovanj.
  • brezplačno pošiljanje v Slovenijo in Hrvaško za nakupe nad 150 EUR.

Pred nakupom po najnižji ceni svetujemo, da preverite

  • Poreklo naprave. Če je naprava kupljena v  US, vam npr. kartografija ne bo delovala
  • Kako je z garancijo ? Ali je potrebno napravo v primeru okvare pošiljati v tujino? Boste dobili popravljen ali nov izdelek ?
  • Ali ima naprava tudi lokalizirane menu-je ? (hrvaški jezik, saj slovenski menu ne obstaja)
  • Ali je možno podaljšati garancijo ? Koliko to stane na leto ?
  • Ali vam ponujajo tudi strokovno vgradnjo ?
  • Ali poskrbijo za certifikacijo izdelka oz. vgrajenega sistema ?

Če se vam zdijo zgornji argumenti vredni razlike v ceni, nam pošljite povpraševanje ali nas pokličite, da preverite zalogo in kupite izdelek. Nakup prek interneta nagradimo s posebnim popustom. 

Če cena najnižjega ponudnika odstopa od naše, nas tudi kontaktirajte in pogledali bomo, kaj lahko naredimo. 

Hvala, da ste to prebrali do konca.

Saša Albert, Meridianprojekt d.o.o. Slovenija tel. 041/666-508

Pogosta tehnična vprašanja

Kje dobim informacije pred nakupom?

Lahko nas pokličete na telefon 041/666-508 ali +385995047941 in radi vam bomo svetovali. Najbolje pa je, da nam najprej pošljete mail z opisom vašega plovila, s seznamom obstoječe opreme in poklicali vas bomo v najkrajšem času.

Kakšna je garancijska doba za kupljene izdelke?

Za naprave Lowrance, Simrad, B&G, Fusion velja 2-letna garancijska doba. Garancije ni na potrošni material, kot npr. kabli, konektorji, sonde...

Ali poskrbite tudi za montažo ?

Za montažo naprav Lowrance, Simrad, B&G imamo pooblaščene serviserje na Slovenski obali in vzdolž Jadranskega morja. Vsi naši partnerji so se usposabljali v Navico šolskem centru na Nizozemskem in obvladajo svojo stroko. Lahko vam posredujemo naslov najbližjega usposobljenega partnerja, glede pogojev in terminov pa se z njim dogovorite sami.

 

Servisna mreža

Navico ima za izdelke Lowrance, Simrad in B&G odlično servisno mrežo po celem svetu. Partnerji Meridianprojekta na Jadranu so izšolani v Navico centru na Nizozemskem. 

Kdo je Navico ?
Navico je specializirano podjetje za pomorsko elektroniko, ki zagotavlja navigacijo, pomorske instrumente in opremo za iskanje rib tako za rekreacijski kot komercialni pomorski sektor. Je lastnik blagovnih znam Lowrance, Simrad, B&G in C-MAP in je prisoten na vseh kontinentih.
Oddelek za rekreacijsko uporabo Navico je eden največjih svetovnih ponudnikov pomorske elektronike za prosti čas.
Kaj naj izberem za moje plovilo. Lowrance, Simrad ali B&G ?
Lowrance je namenjen ribištvu, zlasti v sladkovodnih in obalnih območjih.
Simrad Yachting je osredotočen na lastnike motornih čolnov za križarjenje in športni ribolov,
B&G pokriva jadralni trg od profesionalnih dirkačev do križark,
Simrad Commercial Marine Electronics ponuja tudi obsežen portfelj navigacijskih rešitev za komercialni trg; vključno s kartografijo C-MAP in digitalnimi rešitvami, kot sta Voyage Optimization in Fleet Analytics.
C-MAP zagotavlja elektronske karte, ki podpirajo in izboljšujejo kakršne koli aktivnosti na vodi.
Imam novo barko z osnovno opremo. Kaj lahko dogradim ?

Praviloma so naprave, kot so multifunkcijski display-i, chartplotterji, itd. sposobni uporabljati veliko več, kot pa je dodatkov v osnovni opremi novega plovila. Pošljite nam mail s seznamom vaše opreme in svetovali vam bomo, kako lahko sistem izkoristite maksimalno. 

Chartplotter sem kupil v USA in mi ne dela

V ameriških internetnih trgovinah in celo na uradnih straneh Lowrance, Simrad, B&G so cene veliko  nižje od evropskih. Razlog je Navico cenovna politika s katero se prilagaja različni velikosti tržišča. Navico se je zaščitil pred medcelinskimi nakupi z blokado naprav tako, da v USA kupljeni chartplotterji ne delujejo pri nas in obratno. Možna je sicer nadgradnja iz USA na EU, kar pa je dražje od nakupa izdelka v EU.